17 January 2023

ANAK KETIGA SELAMAT DILAHIRKAN - MIA AHMAD & SUAMI TIMANG ANAK PEREMPUAN



"Assalamualaikum. Alhamdulillah isteri saya selamat melahirkan anak perempuan anak ke-3 kami, 1.25am pagi tadi. Terima kasih kepada semua yang mendoakannya. Semoga dipermudahkan uruskan kalian semuanya ❤️🙏🏼 @mia.ahm4d @sayf.issa__iris 🤲🏻❤️."


Itulah tulis pemain bola sepak Sri Pahang (FC), Mohd Izham Tarmizi, 32, menerusi laman Instagram miliknya dimana dia berkongsi berita gembira bahawa isterinya, pelakon Mia Ahmad telah pun selamat melahirkan anak ketiga mereka, seorang bayi perempuan pada pukul 1.25 pagi, Selasa.

Pada Sabtu lalu, Mia atau sebenarnya Samihah Ahmad Baderi, 35, memuat naik video anak keduanya, Iris dengan berkongsi momen terakhir sebelum bertukar status menjadi seorang kakak. Mia turut memohon doa orang ramai agar dipermudahkan urusan kelahiran anaknya kelak.

Klik untuk gambar besar



"Hari terakhir jadi 'adik' hari ni... InshaAllah esok title kakak dah dia.. Mommy emosilah 😫. Ya Hafiz Ya Muhaimin.. Yang Maha menjaga dan Mengawasi, daku serahkan anak-anakku, keluarga ku, seluruh isi bumi untuk dijaga dan diawasi oleh Mu," tulis Mia.

Untuk makluman, Mia mendirikan rumah tangga dengan Izham pada 13 Januari 2017. Hasil perkahwinan mereka, pasangan ini dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Sayf Issa, 4, dan Iris yang kini berusia dua tahun.





________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: