14 January 2023

BILA PEMUDA KACAK TAWAR DIRI INGIN JADI SUAMI PUTERI SARAH



Semua sudah sedia maklum, pelakon Puteri Sarah nekad untuk menuntut cerai daripada suaminya, pengarah dan pelakon Syamsul Yusof selepas meminta untuk melepaskannya kerana tidak rela dimadukan.


Baru-baru ini, tular video di aplikasi TikTok dimana seorang pemuda kacak dikenali sebagai Arif Izo dilihat cuba untuk menjadi pengganti Syamsul Yusof dan berniat ingin mengahwini Puteri Sarah.

Menerusi video dikongsikan, pemuda tersebut pada awalnya memuat naik gambar Syamsul kemudian memperkenalkan dirinya sebagai bakal suami Puteri Sarah. Malah kata pemuda berkenaan, dia akan pastikan ibu kepada dua cahaya mata itu bahagia dan tidak lagi bersedih.

Meskipun hanya bergurau sahaja, namun perkongsian pemuda itu menjadi perhatian ramai yang menyokong kenyataannya itu, selain menerima pujian dek kerana ketampanannya serta mengatakan lebih kacak daripada Syamsul.

Klik untuk gambar besar










________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: