18 January 2023

BILA ZIZIE IZETTE TAMPIL DENGAN HANYA BERTOPI: "TUDUNGNYA MANA? KELUAR PULAK RAMBUT PERANG... SUBHANALLAH"



Menerusi gambar yang dimuat naik oleh jurusolek terkemuka, Datin Saidatulnisa Aminuddin di platfrom Instagram baru-baru ini, penampilan terbaharu pelakon Datin Seri Zizie Izette telah meraih perhatian ramai.


Dalam hantaran tersebut, Datin Saidatulnisa telah memuji kecantikan isteri kepada ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Seri Bung Mukhtar Radin itu selepas mendapat sentuhan solekan daripadanya.

Tak dinafikan, penampilan Zizie nsangat anggun dan jelita dengan menggayakan busana berwarna hitam hasil pereka fesyen terkenal, Rizman Ruzaini.

Klik untuk gambar besar



Melihat pada ruangan komen, rata-rata pengguna laman sosial memuji kecantikan Zizie. Namun tidak kurang juga ada segelintir mereka menegur dan mempersoalkan gaya Zizie yang hanya memakai topi untuk menutup sebahagian rambutnya.

Susulan daripada itu, ramai pengguna laman sosial akui rindu melihat penampilan kakak kepada pelakon Shaheizy Sam itu dahulu yang manis bertudung.

Untuk makluman, Zizie dan Bung berkahwin pada Disember 2009 dan dikurniakan tiga orang anak, Aadam Zac Izette, Aaleph Zeke Izette dan Aalisa Belle Izette. Pasangan ini juga menjaga dua orang anak angkat, Nayla Nurjenna dan Aaric Zaryn Izette.







________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: