07 January 2023

CHEF WAN DINASIHAT DOKTOR SUPAYA BEREHAT, JANGAN TERLALU KHUATIR KEADAAN IBU



"Doktor meminta saya untuk berehat kerana boleh lihat daripada riak wajah bahawa saya tidak cukup tidur. Kata doktor, ada kalanya mereka akan 'pergi' sendiri tanpa ditemani ahli keluarga.


"Saya sudah pun berada disisinya sejak daripada awal dan saya tahu ibu juga sedar bahawa saya sentiasa menemaninya," itulah kata cef selebriti, Datuk Redzuan Ismail atau lebih dikenali sebagai Chef Wan.

Chef Wan mendedahkan pihak hospital berusaha keras bagi memberi keselesaan buat ibunya, Cik Ani atau nama sebenarnya Noraini Abdullah yang kini sedang sakit tenat.

Klik untuk gambar besar



Menurut Chef Wan, ibunya tidak lagi memerlukan sedatif atau ubat tahan sakit kerana berada dalam keadaan tenang dan mampu tidur lena.

"Malam semalam dia tidur sangat lena tanpa menunjukkan sebarang kesakitan. Dia tidak memerlukan sebarang sedatif atau ubat tahan sakit," ujarnya yng dipetik sebagai berkata kepada mStar.

Terdahulu, Chef Wan memaklumkan keadaan kesihatan Cik Ani yang semakin merosot akibat menderita penyakit kanser. Difahamkan juga, Cik Ani menghidapi beberapa penyakit termasuk Alzheimer dan dimentia.




________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: