23 January 2023

"DALAM LAKONAN MENYONDOL, LUAR LAKONAN PUN MENYONDOL" - WATAK LAKONAN IRA KAZAR DALAM TELEMOVIE KENA PERLI



Sehingga kini, isteri kedua pengarah dan pelakon Syamsul Yusof iaitu Ira Kazar dilihat masih berdiam diri dan tidak terlalu menonjolkan diri atau memberikan apa-apa kenyataan berhubung kemelut di antara mereka serta isteri pertama suaminya, pelakon Puteri Sarah Liyana.


Baru-baru ini, tular rakaman di TikTok mempamerkan anak kepada pelakon Kazar Saisi itu dalam satu telemovie yang pernah dilakonkan Ira bersama beberapa pelakon lain.

Klik untuk gambar besar



Dalam telemovie tersebut, Ira atau nama sebenarnya Faghirah Fatini binti Kazaruddin itu hanya memegang watak sampingan sebagai salah seorang rakan watak utama yang dilakonkan Ain Edruce.

Difahamkan, Kazar juga turut sama berlakon dalam telemovie itu. Bagaimanapun, bukan lakonannya yang menjadi perhatian sebaliknya gaya penampilan Ira yang menjadi perbualan netizen di ruangan komen dan turut mempersoal 'taste' Syamsul.



Bukan itu sahaja, watak yang dibawa Ira di dalam telemovie bertajuk 'Perang Dingin' itu turut sindiran apabila didakwa sama seperti yang berlaku dalam dunia realitinya.

Sebelum ini, ada sahaja cerita-cerita yang tular membabitkan Ira Kazar seperti beberapa Instagram story sebelum ini yang menunjukkan seolah-olah dia santai dan situasi ini tidak memberi kesan kepadanya.

Menerusi perkongsian di Insta Story, Ira dilihat ada memuat naik video makan aiskrim dan burger.









________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: