15 January 2023

DEDAH PU ABU MASIH GANGGU, MESEJ LUAH RASA RINDU - HANA AZRAA MINTA BERHENTI JADI 'SELFISH': "KAMU MANIPULASI SEMUA ORANG..."



"Last warning. Stay away. If not, kamu hanya membuka pekung sendiri. Last. Saya takkan teragak agak untuk speak the truth. Tolong ingat semula segala perkataan yang kamu sebut tentang saya ketika kamu live sewaktu saya berada di Madinah. Last warn. Stay away.


"Saya masih ingat pada hari yang kamu manipulasi semua orang untuk nampak saya bermasalah sewaktu saya sedang bekerja di Madinah. Waktu itu adalah masa terbaik untuk saya cerita.

"Tapi masih bersabar memikir periuk nasi awak dan tanggungjawab awak pada anak dan isteri yang sedang mengandung anak ketiga kamu. Ini yang saya dan Mateen dapat?

"Saya tak nak buat dah semua benda ni but makin hari makin melampau. All those word tak tally dengan your action. Tolong kesiankan anak-anak. Cukup untuk mereka membesar untuk tengok bapa yang selfish begini. Enough," demikian kata bekas isteri kepada Pencetus Ummah (PU) Abu Sufyan, Hana Azraa.

Klik untuk gambar besar



Kemelut rumah tangga Abu dengan Hana bertambah rumit apabila penceramah bebas itu didakwa tetap menganggu usahawan produk kecantikan itu. Menerusi perkongsian di Instastory, Hana memuat naik paparan skrin mesej daripada PU Abu yang meluahkan rasa rindu terhadapnya.

Sebelum ini, Hana Azra mendedahkan PU Abu sudah melafazkan cerai terhadapnya sejak awal tahun lagi namun kes masih dalam proses mahkamah.

Dianggap secara hukum bukan lagi isteri, Hana turut mengakui bekas suaminya itu juga sudah beberapa kali melafazkan cerai sehingga jatuh talak tiga.



Bagaimanapun, PU Abu tampil menjelaskan dia tidak boleh mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung status tersebut kerana ia masih dalam proses mahkamah.

PU Abu yang membuat live TikTok bersama isterinya, Ain Afini turut menjelaskan mengenai kenyataan yang mengatakan dia ada bertemu dengan Hana di Tanah Suci, Makkah.

Selain itu, pendakwah bebas tersebut juga mengakui ada menghantar mesej kepada ibu Hana baru-baru ini namun ia hanya berkaitan anak mereka iaitu Mateen.



________ IKLAN ________

WOW... Domino X'tra Large Pizza hanya RM29.90...!! Ayuh dapatkan tawaran hebat di Domino's Pizza dimana ia menawarkan Domino X'tra Large Pizza yang hanya RM29.90 sahaja...


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!





_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: