15 January 2023

MUAT NAIK VIDEO MENYANYI - WATIE DIDAKWA 'TRY HARD' NAK TIRU SUARA ARWAH SITI SARAH



Semua sedia maklum mengenai hubungan Shuib Sepahtu bersama seorang wanita bernama Watie Hanifiah selepas pelawak itu memberi penjelasan mengenai hubungan mesra tersebut dan meminta orang ramai tidak pertikaikan pilihan hatinya.


Baru-baru ini, menerusi laman Instagram, Watie telah memuat naik video dirinya sedang menyanyi lagu Indonesia berjudul 'Rapuh' penuh dengan emosi.

Perkongsian tersebut telah menjadi perhatian ramai yang kebanyakkannya memuji kelunakkan suara wanita berkenaan. Bukan itu saja, suara Watie turut dikatakan lebih kurang sama dengan suara Allahyarham isteri Shuib iaitu Siti Sarah.

Klik untuk gambar besar



Malah, ada juga mendakwa Watie mempunyai ciri-ciri yang pernah disebut oleh penyampai radio Suria FM ini iaitu seorang wanita pandai bernyanyi tetapi tidak berasal dari industri seni.

Biarpun menerima banyak pujian, Watie tidak dapat lari dari kecaman beberapa netizen yang mengatakan dirinya 'try hard' untuk nampak sama dengan sebutan yang kurang jelas.






________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: