05 January 2023

"DIA BOLEH SKODENG DARI JAUH WAKTU SARAH KERJA, DIA SANGAT MENGONGKONG..." - RAKAN DEDAH SIKAP SYAMSUL YUSOF?



"Kalau dikenang balik momen ni, rasa kecewa sangat. Time dia tergila-gilakan Sarah, time tu jugak dia nak size cincin. Dia tak kira dah Sarah tengah busy outstation ke, tengah shooting ke dia peduli apa.


"Hari majlis merisik pun nak bergaduh, perangai macam budak-budak. SY ni cemburu nak mampos ye. Dia boleh skodeng (mengendap) dari jauh waktu Sarah kerja.

"Dengan erti kata lain dia sangat mengongkong Sarah," antara petikan kata-kata seorang rakan kepada Puteri Sarah pada perkongsian di Insta Story dimana dia meluahkan rasa kecewa ketika mengenang semula momen pernikahan aktres itu dengan Syamsul Yusof.

Klik untuk gambar besar



Menerusi hantaran tersebut, rakan Puteri Sarah itu turut kasihan dengan anak bongsu aktres itu iaitu Sumayyah dimana ibunya bersedih ketika dia masih dalam kandungan.

Dalam pada itu, rakan Puteri Sarah tampil menjelaskan perkongsian berkenaan dibuat kerana sakit hati dengan komen netizen yang mengecam sedangkan tidak tahun kisah sebenar serta menjadikan ia sebagai teladan.

Sejak minggu lalu, hangat diperkatakan kembali mengenai kemelut rumah tangga Puteri Sarah dan Syamsul Yusof apabila timbul dakwaan pengarah itu sudah berkahwin dengan Ira Kazar.




________ IKLAN ________

WOW... Domino X'tra Large Pizza hanya RM29.90...!! Ayuh dapatkan tawaran hebat di Domino's Pizza dimana ia menawarkan Domino X'tra Large Pizza yang hanya RM29.90 sahaja...


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!





_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: