21 January 2023

DINASIHAT JADI LELAKI SEMULA - SAJAT KATA TAK BOLEH: "TAUBAT CAM MANA NYAH... BARANG TAKDE"



Semua sedia mengetahui mengenai Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruzzaman dimana usahawan kontroversi itu merupakan seorang lelaki tetapi telah menukarkan jantina menjadi seorang perempuan.


Kini Sajat menetap di negara Australia setelah melarikan diri kerana pihak Mahkamah Tinggi Syariah mengeluarkan waran tangkap susulan gagal hadir pada sebutan kes tanpa sebab pada 23 Februari tahun lalu.

Namun begitu, perkembangan tentang dirinya selalu dikongsikan oleh tuan badan di TikTok dan sering membuat live di platform tersebut untuk berkomunikasi dengan netizen.

Baru-baru ini, melalui satu rakaman pendek yang diambil oleh pengguna laman sosial semasa live TikTok Sajat, usahawan tersebut memberitahu ada beberapa netizen 'memujuk' dirinya untuk pulang ke tanah air semula, selain menasihatinya untuk kembali menjadi seorang lelaki dan segera bertaubat kepada Allah S.W.T.

Klik untuk gambar besar



Bagimanapun, Sajat dilihat seperti tidak kisah dengan nasihat tersebut apabila dia pula yang mempersoalkan netizen itu semula bagaimana untuk dia bertaubat menjadi lelaki semula kerana secara fizikal, dirinya sudah 100 peratus menjadi perempuan, termasuk alat sulit.

Dalam masa sama, Sajat turut mempertahankan diri dengan memberitahu bahawa dia tidak boleh berkahwin dengan wanita kerana tidak cukup sifat. Malah, dia sempat bersoloroh dengan berkata, bukan perempuan yang dimadukan tetapi dia yang akan dimadukan oleh perempuan disebabkan sudah 'potong'.

"Sajat yang dimadukan... huh? cam tu? Aku ni bukan dikatakan kalau aku insaf jadi lelaki... aku bukan dimadukan sebabkan barang kecik, bukan barang tak naik... barang takdeeeeee!!!" itulah kata Sajat.



________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: