15 January 2023

KAKAK IRA KAZAR JADI MANGSA FITNAH: 'BILA MASA PULA AKU BAGI STATEMENT NI?"



Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama kakak kepada Ira Kazar iaitu Melor Kazar pula menjadi mangsa fitnah blogger yang tidak bertanggungjawab, susulan kontroversi adiknya yang berkahwin dengan pengarah dan pelakon Syamsul Yusof.


Menerusi ruangan Insta Story, Melor menegaskan bahawa dia tidak pernah memberikan sebarang kenyataan berhubung perkahwinan adiknya seperti didakwa blogger tersebut.

"Bila masa pula aku bagi statement ni? Yang kuban-kuban (bukan-bukan) je blogger ni. Duduk diam pun kena juga? Di bumi apakah aku duduk ini?" tulisnya.

Difahamkan, blogger tersebut mengeluarkan artikel berbaur fitnah yang mendakwa Melor memberikan kenyataan mempertahankan Ira.

Klik untuk gambar besar



Sebelum ini, Syamsul Yusof mengejutkan ramai pihak apabila mendedahkan dirinya telah berkahwin dengan Ira Kazar berwalikan bapanya, pelakon Kazar Saisi sendiri.

Isteri pertama Syamsul, Puteri Sarah Liyana kemudiaannya telah memohon suaminya agar 'melepaskannya' dengan cara baik kerana dirinya tidak sanggup hidup bermadu dengan Ira.

Pergolakan rumah tangga Syamsul dan Puteri Sarah terus menjadi topik bicara sepanjang minggu lalu hingga kini.


________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: