23 January 2023

MESKIPUN BERDEPAN KEMELUT RUMAH TANGGA - SYAMSUL YUSOF DIPUJI SPORTING LAYAN PEMINAT



Baru-baru ini, seorang pengguna TikTok telah berkongsi satu video dimana dia terjumpa Syamsul Yusof dan tidak melepaskan peluang untuk menegur sapa pengarah dan pelakon itu.


Pengguna TikTok bernama Mazni itu berkata, dia tidak bimbang dikecam disebabkan bergambar dengan Syamsul yang kini dikecam teruk oleh netizen.

Menerusi kapsyen wanita itu, masalah rumah tangga biar mereka sahaja yang selesaikan dan kita hanya mendoakan yang baik-baik sahaja untuk mereka.

Klik untuk gambar besar



Malah, penerbit eksekutif Razor Edge Pictures, Datuk Saniboey Mohd. Ismail sebelum ini berkata, kemelut rumah tangga yang dihadapi Syamsul sedikit sebanyak mengganggu fikiran pengarah tersebut yang kini di set penggambaran.

Perkongsian video itu telah di media sosial dan mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang berasa simpati dengan nasib dan dugaan dihadapi Syamsul serta mengatakan jelas kelihatan wajahnya sedih serta dalam masalah.

Dalam ada itu, ada juga yang memuji Syamsul tetap sporting melayan peminat meskipun sedang berdepan banyak masalah serta mendoakan urusan pengarah itu dipermudahkan.



Sebelum ini, hangat diperkatakan mengenai kemelut rumah tangga Syamsul apabila isteri pertamanya yang juga pelakon, Puteri Sarah Liyana memfailkan perceraian pada Isnin lalu.

Malah, penerbit eksekutif Razor Edge Pictures, Datuk Saniboey Mohd. Ismail berkata kemelut rumah tangga yang dihadapi Syamsul sedikit sebanyak mengganggu fikiran pengarah tersebut yang kini di set penggambaran.

Bagaimanapuin, pengarah itu dipuji kerana tetap profesional dan semangat mengenai soal kerja meskipun berdepan masalah.






________ IKLAN ________

WOW... Domino X'tra Large Pizza hanya RM29.90...!! Ayuh dapatkan tawaran hebat di Domino's Pizza dimana ia menawarkan Domino X'tra Large Pizza yang hanya RM29.90 sahaja...


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!





_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: