05 January 2023

RITA RUDAINI: "DI SANA BLOCK, TAKUT DADDYNYA NAMPAK FYP ANAK-ANAK... SAMPAI MATI DIKEJAR BAYANG-BAYANG"



Pelakon Rita Rudaini baru-baru ini ada memuat naik video di TikTok yang memaparkan dia menghantar anak sulungnya pulang ke sekolah berasrama selepas sebulan bercuti.


Melihat pada perkongsian video itu yang mendapat pelbagai reaksi daripada pengguna laman sosial, Rita meluahkan rasa sedih apabila dia dan anak bongsunya akan sunyi kerana tinggal hanya mereka berdua sahaja.

Semangat pelakon itu yang tabah membesarkan anak-anaknya sendirian menerima pujian dan mengundang rasa sebak ramai yang melihat video tersebut.

Namun, apa yang menjadi perhatian adalah komen seorang pengguna laman sosial yang mempersoalkan apa perasaan bapa kepada anak-anaknya itu menonton video berkenaan.

Klik untuk gambar besar



Komen pengguna laman sosial itu mendapat perhatian Rita yang tampil membalas dengan menyatakan bahawa pihak sebelah sana mungkin telah menyekat kerana bimbang jika bapa kepada anak-anaknya itu melihat perkembangan anak-anaknya.

"Tak boleh nampak sebab di sana block takut daddynya nampak fyp anak-anak. Takut nau... sampai mati di kejar bayang-bayang," tulis Rita.

Terdahulu, Rita mendirikan rumah tangga bersama pemain bola sepak Mohd Aidil Zafuan Abdul Radzak pada 2008, namun bercerai pada 2013. Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan dua cahaya mata lelaki, Airit Rayyan Rizqin dan Airit Qaqa Arjuna.










________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: