10 January 2023

"SEE YOU AT SOME FINE DAY..." - KAZAR MAHU BEREHAT, PENAT KENA BULI



"Rehat jap... penat kena buli... huhu... cu (see you) at some fine day... kikiki," tutur pelakon Kazar Saisi, 63, menerusi laman Instagram dimana dia menggambarkan perasaan dan emosi yang dilaluinya sekarang.


Kapsyennya itu menjadi perhatian ramai apabila posting yang memuat naik foto gelap ini dipercayai merujuk kepada situasi membabitkan pernikahan anaknya, Ira Kazar bersama Syamsul Yusof.

Bukan pasangan itu sahaja dikecam, malah Kazar juga turut dihentam kerana membenarkan anak peremmpuannya itu berkahwin dengan suami kepada pelakon Puteri Sarah Liyana.

Klik untuk gambar besar



Sementara itu, menerusi perkongsian lain, Kazar turut dilihat ada memuat naik video ceramah tokoh agama terkenal, Mufti Menk yang bercakap mengenai cabaran dalam kehidupan.

Kazar turut menulis pada ruangan kapsyen bahawa perkongsian itu adalah peringatan untuk diri sendiri dan bukan ditujukan kepada orang lain.



________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: