25 January 2023

SHUIB: "KALAU SAYA KAHWIN, NANTI ORANG MARAH... BILA ANITA BAHAROM KAHWIN, TAK CUKUP SETAHUN (SUAMI MENINGGAL) TAK ADA ISU PUN"



"Diorang tak sabar ke nak marah saya kahwin? Kang kalau saya kahwin, nanti orang marah. Bila Anita Baharom kahwin, tak cukup setahun (suami meninggal) tak ada isu pun.


"Contoh la kalau saya nak kahwin, orang nak buka cerita dia... belum tahu dia macam mana pun dah cakap macam-macam... boleh ke dia ni? Muka garang la, kalau jadi mak tiri garang.

"Saya jadi tak faham... mungkin orang ambil berat fasal saya sebab itu mahu yang terbaik untuk saya tapi bila kita nak berumah tangga, kita saja yang tahu, yang kenal pasangan, kita saja.

"Mungkin orang hanya nampak luaran saja," ujar pelawak Shuib Sepahtu yang berasa hairan dengan segelintir netizen yang kurang senang jika dia berkahwin dengan wanita pilihannya, Watie Hanafiah.

Klik untuk gambar besar



Umum mengetahui, Shuib ketika ini sedang berkawan dan mengenali hati budi usahawan tersebut. Malah, ada netizen terus menilai wanita itu akan menjadi ibu tiri yang garang.

Dalam pada itu, Shuib turut mengakui adakalanya dia rasa rimas dan sensitif apabila ditanya mengenai soal pengganti Allahyarham isterinya, Siti Sarah.

"Kadang-kadang saya jadi sensitif bila orang tanya ‘dah ada pengganti ke?’. Soalan itu agak sensitif buat saya. Bukan apa, kalau kita sedih orang tahu… tak tahu la nak cakap orang tak faham ke atau mungkin memang mereka ambil berat kot," katanya.



________ IKLAN ________

WOW... Domino X'tra Large Pizza hanya RM29.90...!! Ayuh dapatkan tawaran hebat di Domino's Pizza dimana ia menawarkan Domino X'tra Large Pizza yang hanya RM29.90 sahaja...


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!





_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: