08 January 2023

VIDEO BERSAMA WANITA DI KELAB MALAM TERSEBAR - YE KE LELAKI ITU MIRIP ALIFF AZIZ ATAU HANYA SHOOTING DRAMA?



"Saya nampak pemuda seperti Aliff Aziz keluar kelab dengan perempuan tak tahu siapa tapi bukan isteri dia. Saya nampak sekitar jam 5 atau 5.30 pagi tadi."


Itulah ujar seorang individu yang menghantar rakaman video yang memperlihatkan seorang lelaki mirip penyanyi dan pelakon Aliff Aziz sedang berhibur dan ia kelihatan seperti di sebuah kelab malam terkenal di ibu negara.

Menerusi laporan mStar, pemuda mirip Aliff Aziz itu mengenakan jaket jeans biru ditemani seorang wanita yang memakai baju berwarna merah. Dalam video itu, dia dilihat seronok menikmati suasana di kelab malam.

Klik untuk gambr besar



Usaha mendapatkan pengesahan dan komen lanjut daripada Aliff berhubung video miripnya itu tidak berjaya apabila panggilan dibuat dijawab.

Apapun, aksi tersebut mungkin merupakan penggambaran drama dan individu yang menghantar video berkenaan mungkin mahu menjadikan ia tular.

Iyelah... takkan Aliff Aziz melakukan perkara tidak baik kerana pada tahun lalu dia banyak berkongsi kisah penglibatannya dengan aktiviti agama Islam dan mula berubah ke arah kebaikan.


________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: