20 January 2023

ZARINA ANJOULIE MUAT NAIK GAMBAR CINCIN HARGA RM200,000 - KEKASIH TAK BAGI BELI YANG MURAH



Semua sedia maklum mengenai pelakon Zarina Anjoulie dimana dia bakal bergelar isteri kepada teman lelakinya, Datuk Seri Khazrul Elzey tidak lama lagi.


Menerusi muat naik di Insta Story, Zarina atau lebih mesra disapa Anju yang difahamkan bakal dirisik pihak bakal suaminya pada Sabtu itu dilihat ada memuat naik gambar cincin berserta tanda harga.

Sedang bahagia menjalin hubungan cinta, Anju sebelum ini ada berkongsikan video membeli cincin kahwin bersama bakal suaminya dan kedua ibu bapanya.

Menersui video berkenaan, Anju dilihat teruja serta sempat menghadiahkan gelang emas buat ibunya, Norzaini Abdul Hamid serta mengucapkan terima kasih pada bakal suaminya.

Klik untuk gambar besar



Turut menjadi perhatian, Anju dilihat mahu memilih cincin lebih murah namun kekasihnya melarang serta mengatakan hanya yang termahal sahja untuk Anju.

Video dikongsikan Anju tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada pengguna laman sosial yang turut tumpang gembira serta ada yang mendakwa cincin dipilih bakal suami Anju itu berharga RM200,000.

Terdahulu, Zarina berkongsi berita gembira apabila dilihat sudah menempah baju perkahwinan di butik pengantin untuk hari bahagianya.


________ IKLAN ________

JUALAN TERBESAR 1.1 TAHUN BARU 2023.. - - Dapatkan pelbagai barangan dengan potongan diskaun KAW KAW dalam jualan 1.1. Tahun baru 2023 mulai 12 malam ini. Jangan terlepas tawaran gilang gemilang yang hanya muncul setahun sekali.












_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: