07 February 2023

BILA BABAK ALIFF AZIZ, SOPHIA ALBARAKBAH DI ATAS KATIL JADI BUALAN



Nama pelakon utama drama 'Ku Akad Kau Dengan Bismillah' iaitu Aliff Aziz dan Sophia AlBarakbah kembali menjadi bualan selepas drama terbabit mula ditayangkan semalam.


Ini kerana drama tersebut menjadi bualan ramai di media sosial meskipun baru sahaja satu episod dek babak di atas katil memaparkan Alif membawakan watak Luth Mikail dan Raisya Hannah lakonan Sophia.

Menerusi perkongsian video di TikTok, ada pengguna memuat naik beberapa babak drama tersebut dimana ia memaparkan Maira lakonan Jasmine Suraya menjerit selepas terkejut melihat tindakan Luth dan Hannah tidur bersama di atas katil.

Klik untuk gambar besar



Difahamkan, Hannah adalah usahawan kedai hiasan diberi tanggungjawab untuk membuat dekorasi majlis hari jadi Maira iaitu sepupunya sendiri yang turut dihadiri oleh Luth.

Sementara itu, diruangan komen ada segelintir netizen mengaitkan dengan pendedahan Bella Astillah sebelum ini mengenai pelakon wanita yang tersuka dengan suaminya.










________ IKLAN ________

WOW... Domino X'tra Large Pizza hanya RM29.90...!! Ayuh dapatkan tawaran hebat di Domino's Pizza dimana ia menawarkan Domino X'tra Large Pizza yang hanya RM29.90 sahaja...


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!





_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: