07 February 2023

"SATU HARI ADA YANG BOLEH TERIMA SAYA SEADANYA DENGAN IKHLAS" - ZARINA ANJOULIE MINTA MAAF BELUM CUKUP SEMPURNA, MASIH STRUGGLE UNTUK BERUBAH



Pelakon Zarina Anjoulie menerusi kenyataan terbaru yang dimuat naik di InstaStory itu telah meminta maaf kepada semua pihak yang terlibat dan mengakui bahawa dirinya belum cukup sempurna.


Menurut Zarina atau lebih mesra disapa Anju, 36, dia masih berusaha untuk berubah perlahan-lahan ke arah kebaikan serta berharap ada yang akan menerimanya seikhlas hati suatu hari nanti.

"Anju minta maaf kepada semua pihak ye. Saya minta maaf saya tak cukup sempurna. Saya masih struggle untuk berubah slow-slow. Satu hari ada yang boleh terima saya seadanya dengan ikhlas. Let me heal in peace ya. I love you guys so much," katanya.

Klik untuk gambar besar



Sebelum ini, hubungan Zarina dengan Khazrul Elzey hangat diperkatakan apabila ikatan pertunangan mereka didakwa putus. Namun persoalan tersebut seakan telah pun terjawab apabila Khazrul Elzey memuat naik kenyataan yang seolah memberi bayangan bahawa hubungan mereka sudah putus di tengah jalan.

Dalam pada itu, Khazrul turut meluahkan isi hati dimana dia bukan orang yang baik serta berharap mereka akan terus bersahabat serta mendoakan agar Anju bertemu dengan orang yang lebih baik.




________ IKLAN ________

JUALAN JIMAT GILER 2.2. - - Ayuh dapatkan pelbagai tawaran hebat di Shopee sempena jualan JIMAT GILER 2.2 (2 Februari 2023) ini.

Pelbagai barangan dijual dengan harga giler termasuk pemberian diskaun dan voucher yang tak masuk akal.

Selain itu,  banyak hadiah hebat dan cabutan bertuah menanti anda.








_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: