10 February 2023

BILA GAYA JALAN WATIE JADI PERHATIAN: "AMBOII KEMAIN MELENTIK... TAK SAKIT PINGGANG KE?"



Menerusi aplikasi TikTok baru-baru ini, tular video yang memaparkan kekasih hati pelawak dan penyampai radio, Shuib Sepahtu iaitu usahawan Watie Hanifiah yang memakai blazer berwarna 'cream' dan sedang berjalan dengan penuh bergaya.


Bagaimanapun, caranya berjalan Watie itu telah dikritik oleh netizen serta ada yang mengatakan mereka tidak berkenan. Tidak kurang juga, ada yang mengatakan mereka lebih suka jika Shuib bersama dengan pelakon Wan Sharmila yang disifatkan lemah lembut dan sopan.

Namun, menerusi Insta Story Watie, dia mendedahkan ada pihak tidak bertanggungjawab menggunakan identiti dirinya dan membuat akaun TikTok. Kata Watie lagi, dia hanya mempunyai satu akaun TikTok sahaja.

Klik untuk gambar besar











________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: