02 February 2023

FIZO OMAR: "DIFITNAH PUN ADALAH SALAH SATU REZEKI"



"Small family with big happiness 🥰. Syukur Alhamdulillah rezeki kebahagiaan dan kesihatan dari Allah.semoga Allah berikan ketenangan buat semua. Rezeki Allah ni datang dari pelbagai bentuk, difitnah pun adalah salah satu rezeki.


"Rezeki ujian yang akan memberikan kekuatan," demikianlah kata pelakon Fizo Omar yang memuat naik gambar bersama keluarganya dengan mengatakan bahawa difitnah juga merupakan salah satu rezeki serta rezeki ujian yang akan berikan kekuatan.

Dalam entri tersebut, Fizo turut meluahkan rasa syukur diatas rezeki kebahagiaan serta kesihatan dan berharap agar diberikan ketenangan kepada semua orang.

Klik untuk gambar besar



Meninjau ke ruangan komen pula, rata-rata netizen memberikan pesanan buat Fizo supaya sentiasa positif dan move on serta dipermudahkan segala urusan.

Semalam, hangat diperkatakan mengenai perkongsian bekas isteri Fizo iaitu usahawan Mawar Karim apabila seolah memberi bayangan dia banyak menanggung keluarga ketika bergelar isteri.

Menerusi komen tersebut, Mawar tidak menyebut nama mana-mana pihak namun mengakui hidupnya kini lebih tenang bebanding dahulu.




________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: