02 February 2023

"JAUH LAGI PENJALANANNYA BANG" - ZARINA ANJOULIE BERSOLOROH TUNANG TAK NAK KAHWIN SELAGI BERAT BADAN TAK TURUN 55KG



"Tunang cakap kalau selagi tak turun sampai 55kg, dia tak nak kahwin lagi guys 🤣... Jauh lagi perjalanannya bang. Harap sabar la ye," itulah tulis pelakon Zarina Anjoulie yang mesra disapa Anju secara berseloroh.


Zarina yang kini bahagia harmoni dengan tunangnya, Datuk Seri Khazrul Elzey itu tampil berkongsi perkembangan terkininya di laman Instagram.

Perkongsian tersebut pantas menerima reaksi wargamaya yang terhibur dengan apa yang dimuat naik ibu kepada seorang cahaya mata itu.

Klik untuk gambar besar



Sementara itu di Insta Stories, Zarina atau nama sebenarnya Zarina Anjoulie Mohamad Fahizul turut bersyukur atas kehidupannya kini.

"Ramai cakap 'Anju you look happier now.' Alhamdulillah yes I am indeed happy. I found someone who can love me for ME. And can accept my flaws. Martin pun happy dapat 'kakak ekspres'," katanya.

Sebelum ini, media melaporkan Zarina dan Khazrul Elzey selamat bertunang pada Januari lalu dan merancang untuk mendirikan rumah tangga Mac depan.









________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: