07 February 2023

NETIZEN HENTAM MIERA LEYANA, TENANG TENGOK BOLA BERSAMA SUAMI: "SYOK ANIAYA MADU KAU?!"



Menerusi ruangan komen Instagram Miera Leyana, kebanyakkan netizen telah menghentam pelakon tersebut, susulan berita mengenai suaminya, Rosland Othman culas memberi nafkah kepada isteri pertama sehingga menjadi perhatian.


Lihat pada komen netizen, rata-rata netizen terkejut setelah mengetahui hal yang dilakukan oleh Rosland dan meminta Miera bayangkan jika situasi tersebut berlaku pada dirinya serta anak perempuan, Rachel Aisyah.

Dalam masa sama, ada juga netizen mendakwa pelakon tersebut punca utama suami berbuat sedemikian kepada isteri pertama, Adibah Abdul Mutalib kerana sama sekali tidak menasihati untuk memberi nafkah kepada keluarga pihak sana.

Klik untuk gambar besar



Apa yang membuat netizen tambah bengang, pelakon drama 'Hotel Mania' itu sempat memuat naik video hantaran di IG Story sedang menonton perlawanan bola dan suaminya juga turut berada di situ, seperti tiada apa-apa yang berlaku.

Untuk makluman, Rosland Othman telah berkahwin dengan isteri pertama hampir 20 tahun lebih dan mereka dikurniakan lima orang cahaya mata. Namun, difahamkan Rosland sudah tidak memberi nafkah kepada mereka sejak September 2021, malah menyekat nombor isteri pertama di aplikasi WhatsApp.





________ IKLAN ________

JUALAN JIMAT GILER 2.2. - - Ayuh dapatkan pelbagai tawaran hebat di Shopee sempena jualan JIMAT GILER 2.2 (2 Februari 2023) ini.

Pelbagai barangan dijual dengan harga giler termasuk pemberian diskaun dan voucher yang tak masuk akal.

Selain itu,  banyak hadiah hebat dan cabutan bertuah menanti anda.








_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: