29 August 2023

ENOT LUAH RASA KESAL : "ADA BUKTI KE... ELOK ORANG TU BERJANGGUT KAU KATA PEREMPUAN... TAK KAN AKU NAK TUNJUK BURUNG PULA?



"Ayat yang bercakap macam korang lah perfect! Yang mengata bukan main semua pakai tudung labuh tapi mengecam orang... anak perempuan ramai agaknya tak takut agaknya cakap macam tu. Kalau Allah tu nak duga baru kau tau macam mana.
"Patutnya doakan yang baik-baik, ni tak cakap aku macam-macam. Cakap aku dengan Z nampak lagi kuat (hubungan) memanglah dah dia bff aku aku dari sekolah. Dah 26 tahun dah kawan, agak-agaklah.

"Ada bukti ke aku ni hidup dengan dia macam laki bini? Tak ada bukti jangan main sebut je. Yang tempuh kehidupan ni aku bukan korang jadi jangan cakap macam-macam, macam lah aku tak ada perasaan. Buanglah otak toksik korang tu jauh-jauh ye."

Itulah tulis pelawak Enot yang meluahkan rasa kesal dengan tindakan netizen yang masih melemparkan tuduhan fitnah terhadapnya serta menegur 'kaki fitnah' ini yang terdiri dari golongan yang mengenakan tudung labuh.

Baru-baru ini, nama Enot hangat diperkatakan selepas pelawak itu memuat naik foto di TikTok memaparkan kekasih hatinya dikenali sebagai 'Mr. Secret', sekaligus menepis dakwaan dia bercinta dengan kaum sejenis.

Dalam pada itu, Enot turut meminta netizen kemukakan bukti bahawa dia dan individu yang didakwa kekasih sejenisnya itu hidup bersama.

Tambah Enot lagi, dia enggan memberi penjelasan lanjut mengenai hubungannya bersama kekasih hatinya itu, selain tidak kisah ada tuduhan mengatakan dia menyayang kekasihnya itu untuk menutup fitnah.

"Cakaplah apapun kau orang dengan mindset macam tu, sekarang tahun 2023 dua benda je berleluasa fitnah dan sihir. Elok orang tu berjanggut kau kata perempuan fitnah dah tu. Tak kan aku nak tunjuk burung pula? Nanti kau orang kata buat operation lah.. jadi jalan dia tak payah cakap atau explain apa-apa.

"Teruskan membuat dosa Insya-Allah aku akan diberikan nikmat dari fitnah dan cacian kau orang. Alhamdulillah pengakhiran setiap orang tak sama, aku bersyukur sentiasa diberikan ujian kerana aku tahu Allah sayang dekat aku! Biar hina disisi manusia jangan hina disisi Allah!" katanya lagi.

         ________________________

JOM LAWAT FACEBOOK TERBARU KAMI :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: