31 August 2023

INTAN NAJUWA: "CAKAP SAYA KAHWIN SEBAB DUIT... SIAPA SAYA NAK PERTIKAI JODOH?... KITA BUKAN BOLEH PAKSA"



"Saya baca komen-komen (di media sosial) itu. Ada orang cakap saya kahwin sebab duit; ini sangat normal bagi saya sebab orang akan sentiasa bercakap, tapi yang lalui kehidupan itu adalah (saya) sendiri.
"Susah atau senang, semua kita telan sendiri. Siapa saya nak pertikai jodoh? Kita memang boleh merancang, tapi jodoh, pertemuan dan maut tetap di tangan Tuhan.

"Kita bukan boleh paksa siapa jodoh kita sebab paksa macam mana sekalipun, yang tentukan Allah jua," ujar pelakon Datin Intan Najuwa yang yang berkata, takdir yang menentukan siapa lelaki yang menjadi pasangan hidupnya, meskipun ada yang menuduhnya berkahwin kerana duit.

Klik untuk gambar besar
Hampir dua minggu mendirikan rumah tangga, kisah perkahwinan Intan Najuwa dan suaminya, Datuk Ahmad Asraf masih lagi menjadi bualan ramai.

Menurut Intan lagi, dia enggan ambil peduli tentang apa yang diperkatakan orang ramai mengenai dirinya kerana itu sudah menjadi lumrah baginya.
Dalam pada itu, Intan memberitahu, apa saja yang dilakukannya sama ada perkara baik atau buruk, pasti akan ada orang yang memperkatakan mengenainya.

"Apabila kita buat baik orang tetap bercakap, kalau buat yang tak baik, lagilah orang bercakap," katanya.

Pada 18 Ogos lalu, Intan sah bergelar isteri kepada Datuk Ahmad Asraf dengan sekali lafaz. Pada majlis itu, pengantin lelaki menyerahkan mas kahwin bernilai RM20,000 manakala wang hantaran sebanyak RM222,000.

         ________________________

JOM LAWAT FACEBOOK TERBARU KAMI :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: