15 September 2023

"ALLAH JEMPUT SAYA DALAM KEADAAN ITU... JANGAN CEPAT JATUHKAN HUKUM" - SAJAT NAFI HINA ISLAM



"Aku tak pernah hina Islam. Korang yang suka menghukum Sajat dengan mempergunakan Islam. Apa yang awak tulis ini, saya harap keturunan awak tidak menjadi seperti saya (transgender).
"Cakap jangan selalu pandang di atas, takut nanti awak di bawah tersedung kaki bila berjalan. Amin," tulis usahawan sensasi, Sajat yang menafikan dirinya menghina agama serta berharap tiada keluarga individu itu menjadi seperti dirinya.

Baru-baru ini, tular perkongsian seorang pengguna X yang meminta orang ramai tidak mempromosikan video Sajat, meskipun mereka terhibur melihat gelagat usahawan sensasi itu.

Malah, individu berkenaan turut mengingatkan netizen bahawa Sajat sudah banyak menghina agama Islam termasuk kontroversi usahawan itu berpakaian wanita ketika menunaikan ibadah umrah.

Klik untuk gambar besar
Menerusi kenyataan tersebut, Sajat mengatakan sudah ditakdirkan dia dijemput mengerjakan ibadah umrah dalam keadaan itu. Selain itu, Sajat dalam masa sama juga meminta orang ramai tidak mudah menjatuhkan hukum terhadap dirinya.

"Allah menjemput saya dalam keadaan itu. Pandangan itu jangan terlalu jahil sangat, jangan cepat jatuhkan hukum Sajat menghina Islam. Bagi saya, ayat awak seolah-olah awak itu membuat kerja Allah," katanya.

Dalam pada itu, Sajat meluahkan rasa syukur apabila segala urusannya untuk keluar dari Malaysia dipermudahkan serta menegaskan dia masih lagi seorang beragama Islam.

         ________________________

JOM LAWAT FACEBOOK TERBARU KAMI :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: