15 October 2023

"SETIAP HARI SAYA MASAK, TAKKAN SAYA NAK TUNJUK... BILA KITA BARU-BARU KAHWIN MACAM SAYA DULU SUKA TUNJUK MASAK" - PUTERI SARAH



Pelakon Puteri Sarah baru-baru ini ada menjawab pertanyaan netizen ketika sesi siaran langsung yang bertanyakan adakah pelakon itu tidak menyediakan juadah masakan.
Kata Puteri Sarah, dia setiap hari memasak, namun tidak perlu dia menunjuk kepada umum. Jelasnya lagi, ketika berkahwin pada 2014, dia ada kongsikan dia memasak.

"Setiap hari saya masak, takkan saya nak tunjuk. Saya kahwin dari 2014. Dari 2014, 2015, 2016, 2017, saya memang tunjuk saya masak tapi bila masuk 2019 tu saya rasa tak payah tunjuklah sebab dah ada anak.

Klik untuk gambar besar
"Tapi 2019, saya mula tunjuk memasak makanan bayi. Apa yang saya masak untuk Syaikhul dengan Sumayyah," tutur ibu kepada dua cahaya mata itu yang mengakui, ketika di awal perkahwinan, dia sering menunjukkan dia memasak, namun kini tidak lagi, apatah lagi ianya perkara biasa buat mereka yang bergelar ibu.

"Bila kita baru-baru kahwin macam saya dulu saya memang suka tunjuk memasak, saya masak air pun saya tunjuk juga. Tapi sekarang saya tak tunjuk la sebab bila kita jadi mak masak tu jadi perkara yang biasa, memang hari-hari buat.

"Macam hari ini, saya masak laksa tapi tak adalah saya nak tunjuk. Saya masak laksa untuk keluarga saya. Tapi penat la setiap hari saya masak saya nak tunjuk," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT FACEBOOK TERBARU KAMI :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: