28 November 2023

INI AM@RAN JANNA NICK PADA SUAMI : "JANGAN CUR@NG BELAKANG SAYA... HAVE SOME B@LLS AND COME FACE ME"



"Tadi masa balik Famili Duo okay lah. Lepas tu, masa dalam perjalanan balik tu saya tengok kat TikTok ada berita yang buat saya em0si. Sebagai isteri, saya rasa em0si.
"Tapi, after all it's people's life. Kita tak tahu apa yang berlaku. Saya tak nak masuk campur dalam hal rumah tangga orang sebab kita tak tahu apa yang berlaku di sebaliknya.

"Saya rasa semua perempuan akan terasalah dengan situasi ni bila ada perempuan lain yang kena tipu dengan suami, semua orang akan terasa. Kalau sebelum kahwin tak kisah, tapi lepas kahwin macam memang terk£san."

Klik untuk gambar besar
Demikian ujar Janna Nick menerusi perkongsian di TikTok, dimana pelakon dan pengacara itu turut terk£san dengan isu suami cur@ng dan berkahwin dua.

Namun, isteri kepada pelakon Dini Schatzmann itu memilih tidak mengulas mengenai perkara itu kerana tidak mahu masuk campur hal rumah tangga orang lain.
Baru-baru ini, hangat diperkatakan mengenai isu suami cur@ng dan berkahwin dua, sekaligus menimbulkan kemar@han para wanita di media sosial.

Sementara itu, Janna sempat memberikan am@ran kepada suaminya, dimana dia turut meminta Dini tidak berlaku cur@ng di belakangnya sebaliknya mengaku kepadanya.
"Saya bagi tahu awak sekarang, andai kata suatu hari nanti awak dah tak ada perasaan dekat saya, awak tak suka saya dah, awak dah tak sayang saya dah, jangan cur@ng belakang saya. Itu isu yang saya tak boleh terima.

"Kalau benda tu berlaku kat awak jangan cur@ng di belakang saya. Have some b@lls and come face me. Kalau berani cur@ng, beranilah ada t£lur datang tunjuk dan mengaku," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: