28 November 2023

"TAK NAK BERMU5UH-MU5UH SEBAB HAMZAH PUN ANAK SUADARA DIA... BILA DAH BERJAYA BAYAR JE HUT@NG SAYA" - HIDAYAH



"Saya nak yang terbaik, saya pun tak nak perkara ini terjadi. Kalau arwah suami ada lagi mungkin dia akan sedih kerana anak masih kecil lagi.
"Kalau boleh biarlah berbaik sesama keluarga. Kepada adik ipar Syed Ali, saya doakan perniagaan dia berjaya, bila dah berjaya bayar je hut@ng saya sebab saya tak nak berpanjangan.

"Harapan saya cuma dia selesaikan apa yang perlu dia lunaskan dan kita akan buat haluan masing-masing. Perkara ini sudah berlarutan dan pihak Hidayah tak nak bermu5uh-mu5uh sebab Hamzah pun anak suadara dia.

"Saya nak minta hut@ng je, hut@ng itu untuk anak saya, bukan untuk saya. Saya tak tam@k pun harta sebab saya pun ada harta sendiri sebab saya buat bisnes saya sendiri. Saya harap benda ni selesai dengan baik."

Klik untuk gambar besar
Itulah kata balu kepada Allahyarham Abam Bocey iaitu Nor Hidayah yang berharap adik iparnya yang juga pelawak Ali Puteh melangsaikan hut@ng yang masih tertunggak.

Hidayah berkata demikian ketika temu bual bersama Melodi, dimana dia turut berkata, dia hanya mahu Ali menyelesaikan hut@ng, bukan untuk dirinya tapi untuk anaknya, selain tidak mahu bermu5uhan.

Dalam masa sama, Hidayah juga mahukan mereka sekeluarga baik-baik sahaja serta mendoakan perniagaan adik iparnya itu berjaya dan dapat selesaikan hut@ng tersebut.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: