24 December 2023

BILA AZHAR SULAIMAN DEDAH HAMPIR NAK HEMP@S BAYINYA DEK@T DIND1NG : "NASIB BAIK SAYA TERSENT@K & ISTIGHFAR"



Pelakon Azhar Sulaiman baru-baru ini telah mendedahkan satu peristiwa p@hit, dimana dia pernah hampir bertindak di luar kawalan kerana perasaan mar@h yang melu@p-lu@p.
Berkongsi hal tersebut menerusi perkongsian di TikTok, Azhar memberitahu, ketika anak sulungnya iaitu Kasih Leia Ixora masih bayi, berlaku pertengk@ran kecil antaranya dengan isteri, Cempaka Emalin Pahamin.

Katanya lagi, dia hampir menghemp@s anak sulungnya itu ke dind1ng disebabkan rasa mar@h, namun dia cepat tersent@k dan beristighfar.

"Saya pernah berada di dalam situ@si yang krit1kal di mana kalau saya ikut kemar@han. Sesuatu yang burvk mungkin akan berlaku.

"Saya baru balik penggambaran pukul 5 pagi dan ketika itu Kasih baru lahir. Saya sampai rumah tengok Cempaka tengah tidur dan Kasih menangis dekat sebelah. Cempaka suruh saya buat susu untuk Kasih.

"Saya kata kepadanya 'saya baru balik kerja, awaklah bangun dan buatkan susu anak'. Tapi dia tak nak bangun. Saya ger@m dengar Kasih menj£rit, saya angkat Kasih dan nak hemp@s dia dek@t dind1ng.

"Tapi nasib baik saya tersent@k dan istighfar. Saya letak Kasih terus rasa badan menggel£tar sebab ketika itu memang saya nak b@ling Kasih kerana mar@hkan Cempaka," katanya.

Sementara itu, Azhar turut menitipkan nasihat kepada mereka di luar sana agar mengambil ikhtibar diatas apa berlaku pada dirinya serta tidak bertind@k melulu dan tidak mel@yan per@saan mar@h.

"Berdasarkan dua insid£n tu, beringatlah ketika kita mar@h. T@kut dalam masa beberapa saat kita dah buat satu kesil@pan besar dalam hidup.

"Dalam dunia ini, mana ada orang yang tak mar@h, semua orang akan melalui situasi mar@h bila apabila ada yang menyak1ti hati dia atau semasa berg@duh.

"Tapi kita kena beringat, bila kita mar@h tu, kita kena berjaga-jaga dan jangan lay@nkan sangat per@saan," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: