24 December 2023

NETIZEN MASIH P£TIK NAMA BEKAS SUAMI - PUTERI SARAH BID@S BALIK



"Aku tak fahamlah, dah balik daripada umrah pun masih ada komen-komen yang ajak Sol. Faham tak dia tu suami orang, kau gil@ ke apa?
"Saya baru balik umrah, saya nak jaga lisan saya. Saya nak jaga percakapan saya dan saya dah berniat saya dah mal@s nak cakap apa-apa. Tapi boleh tak korang ni menggunakan ak@l fikir@n?"

Itulah ujar pelakon Puteri Sarah Liyana yang meny£lar segelintir netizen yang masih bertanyakan soalan mengenai bekas suaminya, pengarah dan pelakon Syamsul Yusof.

Klik untuk gambar besar
Puteri Sarah berkata demikian ketika siaran langsung di TikTok, dimana dia dilihat seolah ber@ng dengan komen netizen serta men£gur tind@kan tersebut, apatah lagi Syamsul merupakan suami orang.

Melihat pada ruangan komen video yang dimuat naik semula oleh seorang pengguna TikTok, rata-rata netizen menasihati Puteri Sarah supaya banyakkan bersabar dan tidak memp£dulikan dengan apa diperkat@kan netizen.

Untuk makluman, Puteri Sarah pernah mendirikan rumah tangga dengan Syamsul 8 Mac 2014, sebelum bercerai talak satu pada 14 Jun lalu. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua cahaya mata, Syaikhul Islam dan Sumayyah.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: