23 December 2023

DIKRIT1K TI@DA RUPA, SIAP SURUH BUAT PEMB£DAHAN - AMYLEA AKUI TERK£SAN TAPI CUBA SABAR



"Daripada 2005 sehinggalah sekarang saya masih lagi menerima kec@man. Ada yang komen secara terbuka dekat saya cakap 'Amylea awak berbakat, saya rasa awak kena buat pemb£dahan supaya orang boleh terima rup@ awak'.
"Ada yang beri pujian dalam kec@man, maksudnya macam 'awak memang berbakat tapi Malaysia tak boleh hargai kalau tiada rup@'.

"Tipu kalau saya cakap benda tu tak meng@nggu em0si ataupun meny@kitkan hati dan saya menangis berkali-kali sehingga nak sam@n orang sebab fitn@h. Saya cuba bersabar tapi perkara itu memang sangat memberi tek@nan."

Itulah kata penyanyi Amylea Azizan yang mendedahkan, dia masih menerima kec@man mengenai rup@ par@snya meskipun sudah 19 tahun berada dalam industri muzik.

Jelas bekas peserta Akademi Fantasia musim ketiga (AF3) itu lagi, dia terima banyak krit1kan berkenaan fizik@lnya yang dianggap tidak men£pati stand@rd kecantikan di Malaysia.

Dalam pada itu, Amylea berkata, dia sabar dengan ujian berkenaan, namun mengakui dia terk£san dengan komen neg@tif tersebut.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: