13 December 2023

IZREEN AZMINDA DAKWA KENA 'PROV0KE' - HIL@NG SABAR DENGAN INTAN SALEH



Nampaknya kem£lut antara pelakon Izreen Azminda dan bekas madunya, Intan Salleh masih belum berakhir, meskipun sudah bahagia dengan pasangan dan mempunyai keluarga baru.
Terbaru, Izreen menerusi perkongsian di Insta Story ada memuat naik beberapa hantaran, dimana dia seolah hilang sabar serta mendakwa Intan hanya 'berhalusin@si' bahawa dia meng@nggu wanita tersebut.

Dakwa Izreen, bekas isteri suaminya itu sebaliknya kerap melakukan prov0kasi dengan sengaja sehingga dia nekad mengambil tindakan undang-undang.

Dalam perkongsian lain, Izreen dilihat ada memuat naik tangkap layar bukti yang mendakwa bekas madunya itu mem£rli dan menyind1r dirinya serta suami.

Dalam pada itu, Izreen turut mendedahkan pihaknya sudah menunjukkan semua bukti prov0kasi yang didakwa dilakukan oleh Intan kepada peguamnya.

Selain itu, Izreen juga memuat naik hantaran dimana Intan gagal memberikan kerjasama apabila tidak membuka pintu ketika pihak peguamnya tersebut datang untuk memberikan notis mahkamah.

Pelakon itu turut mendakwa Intan ada mencanang cerita tentangnya kepada orang lain dan berkata, dia tidak pernah mengg@nggu bekas madunya itu sepanjang enam tahun mendirikan rumah tangga bersama Ude Wahid.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: