25 January 2024

BILA SAJAT DAKWA DIRI HIDAP KANS£R : "SAYA MINTA MAAFLAH EH..."



"Saya sebenarnya sakit awak... sakit kans£r. Tunggu m@ti je awak. Kalau saya tak sempat minta maaf, saya minta maaflah eh. Saya awak kita."
Demikianlah kata usahawan sensasi, Sajat atau nama sebenarnya, Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman, yang mendedahkan dia menghidap peny@kit kans£r.

Sajat yang berkongsi hal tersebut menerusi siaran langsung di TikTok itu bagaimanapun tidak mendedahkan lebih lanjut mengenai peny@kit kans£r dihidapinya.

Sebaliknya, Sajat memohon maaf kepada orang ramai andai ada sal@h dah sil@p serta meminta agar mendoakan dirinya agar terus sihat.

Dalam pada itu, menerusi siaran langsung lain pula, Sajat berkata, dia tidak pernah mengg@nggu orang lain, selain berharap netizen tidak bersedih kerana dia akan terus menghiburkan mereka meskipun sedang s@kit.

"Saya dah kata walaupun sakit kans£r, saya tak pernah kac@u orang, saya tak pernah kac@u rakan-rakan saya.

"Korang tak perlu rasa sedih, cukup-cukuplah. Selagi saya boleh berhibur, saya berseronok. Kalau tiba-tiba dah senyap, saya dah tak ada...," ujarnya yang tidak dapat menahan sebak.

Menerusi ruangan komen video yang disunting oleh pengguna TikTok lain, rata-rata netizen meluahkan rasa simpati serta turut memohon maaf kepada Sajat.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: