25 January 2024

DIDAKWA BANKR4P, TAK BAYAR CUK4I - CHE TA NAFI, INI JELASNYA



Baru-baru ini, pelakon Rozita Che Wan didakwa bankr@p selepas tersebar n0tis isytih@r mufl1s yang didakwa dikeluarkan Mahkamah Tinggi Malaya, Shah Alam pada awal bulan ini.
Berhubung dakwaan itu, Rozita atau mesra disapa dengan panggilan Che Ta menjelaskan, dia tidak ada sebarang mas@lah dengan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN), bahkan membayar cuk@i setiap bulan.

"Saya tak tahu apa-apa pun. Ini tudvhan mer£pek. Kalau betul, mesti saya dapat dahulu n0tis itu. Setakat ini, saya tidak pernah lari daripada membayar cuk@i.

"Saya tak terkejut pun. Saya membuat pembayaran cukai menerusi ej£n hampir RM50,000 secara peribadi untuk sebulan.

"Saya pun tak tahu bagaimana dakwaan tidak berasas ini boleh wujud. Tak apalah, saya serahkan perkara ini kepada ej£n yang dilantik," katanya yang enggan melayan perkara itu kerana ia bukan masalahnya.

"Saya pernah berdepan isu cuk@i sampai di tahan di lapangan terbang, tetapi itu lama dahulu. Setakat ini, saya memang bayar cuk@i. Tapi saya tak mahu layan benda ini kerana bukan mas@lah saya," ujarnya.

Terdahulu, pelakon itu pernah berdepan dengan mas@lah berkaitan cuk@i pada 2014 dan ditahan di lapangan terbang KLIA sebelum berlepas ke luar negara.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: