31 January 2024

DIKEC4M DEK SAK4N MENARI DENGAN ANAK ANJ1NG - SAKINAH TAMPIL MOHON MAAF



Pelakon Sharifah Sakinah baru-baru ini ada memuat naik perkongsian dimana ia menjadi perhatian apabia berkongsi video sedang mendukung seekor anak anj1ng sambil menari.
Menerusi video yang dikongsikan di Insta Story itu, Sakinah dilihat memakai baju sukan warna hijau dan sedang mendukung anak anj1ng berwarna hitam putih itu serta menari dengan gembira.

Lebih mengejutkan, Sakinah turut kelihatan begitu selesa dan seronok mendukung anak anj1ng itu. Difahamkan, video berkenaan diambil ketika Sakinah sedang bercuti di Bali, Indonesia.

Bagaimanapun, perkongsian Sakinah itu tular di media sosial serta menerima kec@man daripada netizen yang mendakwa pelakon tersebut seolah seng@ja mengund@ng kec@man.

Klik untuk gambar besar
Dalam pada itu, ada netizen yang meluahkan rasa kes@l dengan tind@kan Sakinah ini, dimana dia didakwa seolah tidak tahu halal dan har@m apatah lagi sebagai wanita beragama Islam.

Malah, ada juga yang menganggap perbuatannya pelakon itu tidak sensit1f sebagai wanita beragama Islam.

Sementara itu, berhubung perkara tersebut, Sakinah tampil memohon maaf kepada semua pihak sekiranya ada yang ters1nggung dengan tind@kannya mendukung anak anj1ng.
Selain itu, jelas ibu kepada seorang cahaya mata itu lagi, dia menerima segala teguran dan kec@man yang diberikan terhadapnya.

"Anak anj1ng itu terlalu comel. Namun saya tetap menjaga bat@s dan tidak menciumnya. Jadi di sini saya ingin memohon maaf atas tind@kan yang dilakukan. Saya akan lebih berhati-hati," katanya.

Dalam pada itu, pelakon berusia 35 tahun ini berharap, isu mendukung anak anj1ng tidak dipanjangkan atau disens@sikan oleh pihak lain.

"Saya menerima segala teguran dan krit1kan dengan hati terbuka. Saya tak nak ulas lebih panjang kerana enggan meng£ruhkan lagi keadaan," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: