29 January 2024

KETIKA HAMIL - SHILA AMZAH DILAYAN SUAMI UMPAMA 'PRINCESS'



"Sebelum dapat tahu yang saya hamil, sebenarnya Ubai juga terlebih dulu berasakannya sebelum saya lakukan ujian kehamilan.
"Selepas saya disahkan hamil pula, Ubai pun kena 'morning sickn£ss' apabila dia juga rasa mu@l-mu@l sampai perlu berhenti kereta tepi jalan kerana tak boleh memandu."

Itulah kata penyanyi Shila Amzah yang memberitahu, dia tidak mengidam benda p£lik sepanjang kehamilan keduanya itu, namun mengalami alah@n bersama suaminya, pempengaruh Ubai MZ.

Kongsi Shila, suaminya yang terlebih dahulu mengesan dirinya hamil dan selepas disahkan hamil, suaminya juga turut mengalami 'morning sickn£ss'.

Klik untuk gambar besar
Dalam pada itu, Shila berkata, dia tidak mengalami alah@n yang t£ruk seperti munt@h-munt@h dan dalam masa yang sama perlu menjaga vokal dengan baik dan cuba untuk mengelakkan diri daripada ker@p munt@h.

"Saya perlu menjaga vokal kerana sekiranya kerap munt@h adalah satu perkara yang tidak baik untuk penyanyi sebab ia boleh meros@kkan pita suara.

"Jadi, saya cuba untuk menahan diri daripada munt@h dengan menggunakan minyak angin atau makan makanan yang masam," ujarnya.
Tambah Shila lagi, sepanjang tempoh kehamilan, dia menerima layanan seperti 'princess' daripada suaminya, malah Ubai turut berpesan kepadanya supaya menjaga em0si.

"Saya lebih tenang dan suami memang pesan apa saja yang boleh membuatkan saya 'str£ss' (tek@nan), dia suruh saya tinggalkan semua itu.

"Sebelum ini, seperti yang semua tahu saya mengalami macam-macam dug@an dan suami pesan, sekarang kami perlu fokus untuk perkara yang lebih penting," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: