14 January 2024

NAFI TUDVHAN CUL1K ANAK ANGKAT - NOH AKUI SUKAR BERBINCANG DENGAN MIZZ NINA : "SEMOGA BOLEH KETEPIKAN EG0"



Semua sedia maklum mengenai dakwaan dimana anak angkat seorang selebriti wanita yang pernah bergelar penyanyi ketika dulu itu dil@rikan pembantu rumah w@rga @sing.
Bagaimanapun, pembantu rumah tersebut berjaya ditahan polis pada hari kejadian selepas selebriti wanita itu bertindak pantas dengan membuat laporan di Balai Polis Ampang, Selangor.

Hasil siasatan mendapati, bekas suami kepada selebriti wanita itu yang merupakan seorang penyanyi kumpulan terkenal, didakwa menjadi dal@ng pencul1kan.

Berhubung dakwaan itu, nama Mizz Nina dan Noh Salleh hangat diperkatakan dan menarik perhatian warga maya, namun masing-masing bertindak berdiam diri dan tidak mengulas langsung isu tul@r berkenaan.

Terkini, Noh atau nama penuhnya, Mohammad Noh Salleh, 39, yang merupakan penyanyi kumpulan Hujan, tampil menafikan dakwaan dia yang dikatakan cuba mel@rikan anak angkatnya itu, baru-baru ini.

Jelas Noh, apa yang berlaku itu bukanlah isu per£butan kerana semua urusan dibuat mengikut undang-undang serta dilengkapkan bersama dokumen sah dan tiada unsur pencul1kan sebagaimana didakwa.

"Musa diserahkan ibu kandungnya dengan rela hati dan amanah itu diberikan kepada saya. Sekarang Musa memang di bawah jagaan saya dan dia sangat gembira. Tapi, saya difitn@h t£ruk berhubung isu pencul1kan itu yang memang tidak berlaku langsung.

"Saya tak pernah kena tangk@p, cuma hanya diminta hadir ke balai polis untuk beri keterangan. Tak sampai kena gari atau tiada siapapun masuk lok@p, semuanya berjalan lancar," katanya.

Sementara itu, Noh menerusi program Melodi di TV3, tampil ditemu bual bagi menjawab dan menjelaskan keadaan sebenar berkaitan isu 'pencul1kan' itu.

Kata Noh, pihak polis juga memberikan kerjasama yang baik kepadanya dan faham dengan situasi berlaku, dimana memang tiada unsur berkaitan jen@yah langsung dalam insid£n itu.

"Jujurnya, saya 'goy@ng' bila dakwaan cul1k hangat diperkatakan. Mulvt orang dan sumber cerita pun saya tak tahu dari mana," ujarnya yang dalam masa sama juga memaklumkan, ada cuba berbincang dengan Mizz Nina berhubung urusan penjagaan anak angkat, namun gagal.

"Usaha menghubungi bekas isteri (Mizz Nina) mengenai soal penjagaan Musa, sudah saya buat. Demi kepentingan Musa, eg0 diri saya buang dan beri 150 peratus komitmen untuk kami duduk bincang bersama-sama.

"Tapi, gagal dan saya memang tiada masa nak g@duh atau berdr@ma sebab kami pun masing-masing sudah berumur 40 tahun," katanya yang memberitahu, dia ada menghubungi orang di sekeliling bekas isterinya itu.

Tambahnya lagi, misi utamanya inginkan perdamaian dan kedua-dua pihak dapat menjaga serta curahkan kasih sayang penuh kepada Musa yang kini dalam proses membesar.

"Saya bukannya nak pisahkan Musa daripada Mizz Nina. Saya cuma nak beritahu boleh isi ruang kosong yang ada dan dia (Mizz Nina) tak perlu risau kerana kami boleh jaga Musa bersama.

"Semoga boleh ketepikan eg0 dan berbincang demi kebajikan Musa. Saya nak kami dapat hak bersama dan beri yang terbaik sepanjang membesarkan Musa dalam suasana yang harmoni," tuturnya.

Selain itu, Noh juga berkata, kini dia sangat teruja melayan kel£tah Musa yang semakin membesar dimana dia kini berusia tiga tahun. Ulas Noh, hubungan bapa dan anak antara mereka sangat rapat sejak kanak-kanak itu dilahirkan.

Untuk makluman, Mizz Nina dan Noh mendirikan rumah tangga pada Julai 2011, sebelum bercerai pada Ogos 2022. Mereka tidak dikurniakan anak, namun mengambil seorang anak angkat lelaki diberi nama Musa.

Kemudiannya, Mizz Nina atau nama sebenarnya, Shazrina Azman, 44, dan Noh mendirikan rumah tangga buat kali kedua dengan pasangan pilihan masing-masing.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: