07 January 2024

SELEPAS INSID£N C4BUL - ARA JOHARI LEBIH WASP4DA



"Insid£n itu sangat memberi k£san kepada saya tapi sekarang ini mungkin lebih berjaga-jaga. Saya pun t@pis juga kalau macam yang ambil gambarkah.
"Rasa tr@uma itu sudah hilang tapi perkara begitu pun biasa berlaku. Cuma salah waktu saya pula yang terk£na. Ada pengurus, pembantu peribadi, dua tiga peneman.

"Sekarang tiada lagi k£s sama berlakulah. Agak ambil masa juga, dalam sebulan lebih untuk saya benar-benar keluar (sendiri). Sebab dulu saya suka keluar seorang."

Demikian ujar penyanyi Ara Johari, 27, yang tidak berani keluar rumah selama lebih sebulan secara sendirian demi hilangkan rasa tr@uma, selepas insiden dic@bul tidak lama dulu.

Kata Ara atau nama sebenarnya Nurfarrah Izzatie Johari, dia kini memang lebih berhati-hati dan perlu peneman kalau melayan peminat di khalayak selepas insid£n itu berlaku, malah dia banyak duduk rumah dan keluar kena berteman.

Sementara itu, ditanya berhubung laporan polis dibuat, Ara memberitahu, ia mendapat tindakan lanjut daripada polis juga tapi paling penting adalah pelaku berkenaan sedar kesalahannya.

"Harapnya pel@ku itu dapat pengajaran. Awalnya saya pun tak nak buat laporan polis tapi sudah membabitkan pegawai di lokasi berkenaan, saya pun terpaksa buat.

"Saya tak naklah dia (pel@ku) itu masuk lokap lama-lama. Saya harap dia dapat pengajaran orang lain jugalah," kata penyanyi lagu 'Bunga' itu.

Terdahulu, Ara pernah berkongsi detik c£mas dihadapinya apabila ada seorang individu lelaki menc@bulnya selepas membuat persembahan di Nilai, Negeri Sembilan pada tahun lalu.

Individu itu mulanya menyapa untuk bergambar, menghulur tangan untuk bersalaman. Namun, individu itu tiba-tiba bertindak mengg£nggam tangannya dengan kuat dan menciumnya sebanyak dua kali.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: