27 January 2024

TUMBVK RAKAN LEPAS KENA M4KI - DIANA DANIELLE TAK BENARKAN ANAK BERKAWAN LAGI



"Anak saya menumbvk muka kawannya hari ini (semalam). Kanak-kanak itu mem@ki h@mun anak saya kerana dia mahu datang tetapi anak saya tidak mahu dia datang ke rumah kami.
"Dah la nak paksa-paksa datang rumah, bila tak bagi, dia m@ki-m@ki dengan sump@h seran@h," tulis pelakon Diana Danielle menerusi perkongsian di X.

Perkongsian isteri kepada pelakon Farid Kamil itu menjadi perhatian ramai apabila mendedahkan anak sulungnya, Muhammad menumbvk muka seorang rakan.

Kata Diana, kawan anaknya itu mengeluarkan kata-kata yang tidak baik kepada Muhammad kerana anaknya tidak membenarkan kawannya itu untuk datang ke rumah.

Klik untuk gambar besar
Dalam pada itu, Diana menjelaskan, dia tidak menyokong tindakan Muhammad, namun menganggap ianya tindakan yang betul untuk mengajar rakan anaknya itu tentang adab.

Susulan kejadian tersebut, Diana juga memberitahu, dia tidak lagi membenarkan Muhammad untuk berkawan dengan rakannya itu.

Perkongsian Diana itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen, dimana rata-ratanya menyokong tindakan Muhammad untuk memberi pengajaran. Bagaimanapun, perkongsian tersebut telah pun dipad@m oleh Diana.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: