27 February 2024

ABBY ABADI DAKWA ASLAM TAK MAMPU POL1GAMI, TERK£JUT DENGAN PERUBAHAN MARRISA DANIA



"Aslam bukan orang yang boleh berpol1gami. Saya tak nampak sebab dia tak berkem@mpuan. Keluarga yang lain tak tahu menahu pun dia (Marissa) berhubung dengan lelaki (Aslam) yang sekarang ini lah."
Ujar penyanyi dan pelakon Abby Abby dalam satu temu bual bersama usahawan, Datuk Seri Aliff Syukri di Instagram, mengenai perkahwinan anak perempuan, Marrisa Dania Hakim dengan seorang lelaki bernama Aslam.

Dalam temu bual tersebut, Abby berpendapat menantunya itu bukan individu yang berkem@mpuan untuk mengam@lkan pol1gami.

Jelasnya lagi, dia juga tidak tahu menahu mengenai hubungan anaknya bersama Aslam sehingga sanggup mengambil keputusan dr@stik untuk berkahwin.

Pada masa sama, Abby yang juga ditanya Aliff, adakah dia akan menerima Aslam jika menantunya itu datang berbaik dengannya, sebaliknya berkata, dia berasa terk£jut dengan perubahan Marissa sehingga bukan seperti anak yang dikenali.

"Marissa dari kecil dengan saya dan anak saya tak macam sekarang. Saya pun rasa macam ada rasa sesuatu yang membuatkan dia seperti berubah 360 darjah... macam bukan dia.

"Benda ini memang di luar jangkaan saya dan bapanya (pelakon Norman Hakim). Kami dah berhabis baik jaga anak kami tapi tak tahu kenapa sampai ke tah@p itu dia boleh buat," tuturnya.

Pada 7 Februari lalu, Marissa yang juga anak kedua daripada tiga beradik itu baru-baru ini telah menc£tuskan kontr0versi apabila dikatakan bernikah secara rahsia dengan lelaki berstatus suami orang dikenali sebagai Aslam, di Songkhla, Thailand.

Pernikahan itu dikatakan berlangsung ketika isteri pertama Aslam iaitu Misya Mazlan sedang mengerjakan umrah pada 27 Disember tahun lalu.

Dakwaan itu kemudian disahkan kakak Misya, Nadiah Mazlan. Pada September lalu, k£coh dalam media sosial apabila Misya tampil memb0ngkar dakwaan kisah kecur@ngan suaminya dengan Marissa.

Menerusi satu hantaran dalam media sosial, Misya turut mendedahkan Marissa didakwa menjadi peny£bab utama dirinya dic£raikan suami.

Namun begitu, Aslam dan Misya telah mengambil keputusan untuk rujuk semula ketika dalam tempoh edah.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: