27 February 2024

ALIF SATAR TAK HALALKAN SIAPA YANG MEN1PU & MENGGUNAKAN NAMANYA



Baru-baru ini, ada pihak tidak bertanggungjawab telah menggunakan nama dan gambar penyanyi, pelakon dan pengacara, Alif Satar yang disunt1ng tanpa pengetahuannya, untuk memprom0sikan pr0duk mereka.
Perkara berkenaan mendapat perhatian Alif, 34, yang berkata, dia tidak menghalalkan tind@kan pihak terbabit, selain mengulas kewujudan akaun yang menggunakan iklan p@lsu itu dimana ia adalah satu tind@kan tidak ber£tika dengan niat men1pu orang ramai.

"Saya rasa benda ini sangat tak ber£tika. Ini adalah men1pu orang dan bal@sannya berd0sa. Saya tak halalkan siapa yang men1pu dan menggunakan nama Alif untuk t1pu orang," ujarnya.

Sementara itu, pihak pengurusan Alif juga sudah meminta agar kandungan itu dipad@mkan dan sekiranya syarikat itu enggan berbuat demikian, tind@kan undang-undang akan diambil.

"Sekiranya pihak mereka berd£gil, akan ada tind@kan undang-undang menyusul memandangkan, nama dan gambar Alif sudah didaftarkan dengan tanda dag@ngan (trad£mark)," katanya.

Sebelum ini, syarikat tidak bertanggungjawab itu juga menggunakan gambar dan nama pemp£ngaruh, Khairul Aming untuk memprom0sikan pr0duk mereka.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: