14 February 2024

AZRI ISKANDAR SANGK4L DAKWAAN NETIZEN TUDVHNYA K4KI KIK1S DU1T WANITA



"Tak baik tudvh saya begitu. Kalau betul saya pengik1s, sekarang ini saya dah kaya, pakai kereta mewah, tiada hut@ng sewa rumah dan tak perlu pergi 'sho0ting'.
"Saya tak tahu dari mana datangnya cerita saya ini kerana tak rasa ada orang yang kec£wa dengan saya berdend@m sampai begitu sekali.

"Seingat saya kalau hubungan tak jadi pun semuanya baik-baik. Macam Ellie Suriaty (bekas isteri), kami bercerai secara baik."

Itulah kata pelakon Azri Iskandar yang menyangk@l adakwaan netizen menudvhnya k@ki kik1s apabila dikatakan suka mengambil kesemp@tan terhadap wanita.

Azri dalam satu temu bual berkata, dia tidak sedar fitn@h tersebut kerana hubungannya sebelum ini berakhir secara baik dan jika benar dia seperti sedemikian, sudah pasti sudah kaya.

Dalam pada itu, Azri berharap mereka yang memfitn@h itu berhenti berbuat demikian kerana dia tidak pernah meng@nggu sesiapa.

"Saya harap usahlah lagi buat macam ini, saya tak us1k orang pun, kita berdamai sahaja, kita boleh jadi kawan. Buat apa cakap tak elok pasal saya.

"Pada umur saya 56 tahun ini, ramai kawan sebaya 'pergi'. Jadi saya nak tumpukan kepada perkara menginsafkan," katanya.

Sementara itu, Azri turut mengakui, kerana kurang tawaran berlakon, pendapatannya terj£jas dan dia tidak mampu menjelaskan sewa rumah sehingga ada tungg@kan.

"Ada terima tawaran berlakon, tapi bukan waktu sekarang sebab ditunda mungkin bukan rezeki saya, sebab itu sewa rumah pun tert@ngguh, tapi tak bolehlah cakap berapa bulan, itu peribadi.

"Kereta pula tiada tungg@kan sebab dulu beli tunai, cuma ris@u susahkan tuan rumah dan dalam keadaan sekarang, tawaran kecil pun saya terima," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: