14 February 2024

FAIL SAM4N RM1 JUTA - PUTERI SARAH TURUT TUNTUT PERMOHONAN MAAF TERBUKA



"Terlaj@k perahu boleh diundur, terlaj@k kata burvk padahnya," kata pelakon Puteri Sarah Liyana, 39, yang menfailkan sam@n dan menuntut RM1 juta sebagai ganti rugi terhadap seorang pegawai pemasaran dikenali Nazatul Nazira.
Ia susulan individu terbabit didakwa menudvhnya men1pu dalam urusan perniagaan sebelum ini dan perlu men@nggung pad@hnya.

Menerusi tuntutan kenyataan fitn@h dikongsinya di Instagram, terdapat lima bukti kenyataan dibuat sebelum ini. Antaranya Puteri Sarah ditudvh mengambil dad@h.

Bukan itu sahaja, malah individu terbabit turut menggelarnya seorang bod0h somb0ng, menyara atau membela individu yang dipercayai bernama Andy, menganggap sebagai rakan kongsi dan seorang ketua yang suka mengani@ya pekerja-pekerja.

Dalam pada itu, Puteri Sarah turut menuntut individu itu menarik semula kenyataan fitn@h yang dil£mparkan, selain membuat permohonan maaf secara terbuka kepadanya.

Pihak berkenaan juga dituntut dik£nakan perint@h injuk5i bagi menghal@ngnya menerbitkan sebarang kenyataan berkaitan perkara berkenaan.

Terdahulu, bekas isteri kepada pengarah dan pelakon Syamsul Yusof mendedahkan seorang individu membawa l@ri wang berjumlah RM26,000 sebagai gaji tanpa melaluinya terlebih dulu dalam sebuah sesi siaran langsung di TikTok.

Dia mendakwa bekerjasama dengan individu berkenaan sejak Oktober tahun lalu untuk projek pemasaran produk. Bagaimanapun kerja yang dilakukan tidak mencapai 'stand@rd' (piaw@ian) dipinta.

Sarah turut memaklumkan dia sampai tahap men@gih bagi mendapatkan semula wang berkenaan. Namun, individu itu mendakwa dia m@ngsa ani@ya Puteri Sarah dalam program Melodi TV3.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: