09 February 2024

FYNN JAMAL NASIHAT BUANG EG0, UTAMAKAN MUSA : "BILA TIADA ANAK, MEREKA MAHUKAN ANAK, NAMUN BILA SUDAH ADA, KENAPA BU4T ANAK SEP£RTI INI"



"Saya bersuara demi Musa kerana saya yang membantu proses dokum£ntasi untuk mengambilnya sebagai anak angkat.
"Tidak memihak kepada sesiapa, saya seperti s£rik hendak membantu pasangan yang ingin mengambil anak angkat apabila terjadinya perkara sebegini.

"Apa yang boleh saya katakan di sini, buang eg0 dan ingat Allah SWT. Sebab kalau bukan di dunia, pembal@sannya pasti di akhirat nanti. Bukan soal siapa menang atau kal@h.

"Saya rasa berdosa kerana tidak dapat membantunya (Musa)," kata penyanyi Fynn Jamal yang berharap Mizz Nina dan Noh Salleh dapat membuang eg0 serta meletakkan keutamaan buat anak angkat mereka iaitu Musa.

Jelas Fynn atau nama sebenarnya, Nur Affina Yanti Jamalludin, dia memberikan pandangannya itu demi kebaikan dan kebahagiaan Musa.

Tegas Fynn lagi, dia ral@t dengan sikap masing-masing yang meng£ruhkan lagi keadaan yang sedia rum1t.

"Saya mar@h kerana apabila mereka tiada anak, mereka mahukan anak, namun bila sudah ada, kenapa bu@t anak sep£rti ini?

"Demi Allah semua yang saya katakan ini ada fakta dan bukti. Malah, saya juga mempunyai video dan bukan hanya sekadar menudvh secara kosong saja.

"Saya berharap Musa tahu yang dia indah. Malah, saya juga berharap dia tahu yang dia disayangi dan dimahukan. Semoga dia nampak yang indah-indah saja di dunia ini," tuturnya

Sebelum ini, isu berkaitan hak penjagaan anak angkat Mizz Nina dan Noh Salleh menjadi perhatian ramai, termasuk sebuah video temubual pihak media bersama Essam, suami Mizz Nina tular di media sosial.

Apa yang menjadi perhatian adalah apabila Fynn Jamal meninggalkan komen di video berkenaan seolah-olah menyind1r seseorang dan mengetahui kisah sebenar disebalik apa yang berlaku.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: