29 February 2024

MENJELANG SAINGAN AJL38 - ALI SARIAH DIS£RANG DEM4M & B4TUK : "DOAKAN SAYA SEGERA SEMBUH



Vokalis kumpulan Masdo, Ali Sariah memaklumkan dia mengal@mi dem@m dan b@tuk sejak Sabtu lalu, ketika hanya berbaki empat hari untuk beraksi di Anugerah Juara Lagu (AJL) ke-38.
Kata Ali yang akan menyampaikan lagu 'Inilah Jalannya' di AJL38 itu sudah menjangkakan hal itu dan berharap semuanya dipermudahkan.

"Jujur saya agak gem£ntar sekarang ini sebab tinggal beberapa hari saja lagi. Saya sudah menjangkakan hal seperti ini, walaupun sudah sedaya upaya jaga kesihatan diri menjelang AJL38 tapi itulah kita hanya mampu merancang.

"Saya sudah mengal@mi dem@m dan b@tuk sebelum konsert jelajah di Manchester pada 25 Februari lalu. Insya-Allah semuanya akan baik-baik saja. Saya pun sudah dapatkan rawatan dan makan ubat. Doakan saya segera sembuh," katanya.

Sementara itu, ditanya mengenai lagu 'Inilah Jalannya' ciptaan Masdo dan Noh Salleh yang diramalkan bakal menjadi juara AJL38, Ali menganggap segala yang dihajati sebagai doa.

"Kami anggap semua itu doa. Apa yang paling penting fokus kami pada malam itu dan cuba buat persembahan sehabis baik serta memeriahkan suasana," tuturnya.

Malam kemuncak, AJL ke-38 yang bertemakan Muzikav£rse itu akan berlangsung di Axiata Arena, Bukit Jalil, Kuala Lumpur Ahad ini dan ia menjanjikan persembahan terbaik dan paling ik0nik dalam sejarah.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: