26 February 2024

NAFI BERCINTA DENGAN AMEERA KHAN - MEERQEEN AKUI BERKAWAN DENGAN ADIK NEELOFA SEJAK TINGKATAN 5



Sering terbabit dalam g0sip cinta dengan beberapa selebriti wanita sebelum ini, pelakon Meerqeen mengakui penat men£pisnya g0sip berkenaan.
Kata Meerqeen, pada awalnya dia rim@s dengan g0sip cinta tersebut, namun lama-kelamaan dia sudah terbiasa serta tidak mahu memberi apa-apa penjelasan.

"Ya penat. Sebenarnya saya letih nak beri penjelasan sebenarnya sehingga sampai satu tah@p, tak mahu beri lagi jelaskan apa-apa.

"Saya rasa orang memang suka 'satukan' saya dengan semua orang. Dulu memang rim@s tetapi lama-kelamaan sudah rasa terbiasa. Setiap kali saya rapat dengan artis wanita, pasti akan ada g0sip timbul," katanya.

Dalam pada itu, Meerqeen turut menegaskan, hubungan rapatnya dengan adik kepada selebriti popular, Noor Neelofa iaitu Ameera Khan, hanya sekadar kawan dan mereka sudah berkawan sejak zaman sekolah lagi.

"Hakikatnya, saya dan Ameera berkawan sejak saya 2018 yang ketika itu berada di Tingkatan 5. Kami memang kawan, tidak lebih daripada itu. Dia seorang yang sahabat yang penyayang dan sangat mengambil berat terhadap kawan-kawannya," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: