09 February 2024

"SAYA RASA DIA KENA BACA SURAH RUQY4H UNTUK BERSIHKAN HATI & ISTIGFAR" - ALIF SATAR TAK FAHAM KENAPA AJAK KE MASJID DIPERTIK4I



"Saya tak faham dengan orang yang mempertik@ikan ajak pergi masjid, saya rasa dia kena baca surah ruqy@h untuk bersihkan hati dan istigfar.
"Saya rasa tak kira perbezaan latar belakang ataupun p0litik tapi bila sebut solat Subuh dan berjemaah rasanya semua akan setuju.

"Alhamdulilah saya rasa tenang sekarang ini dan harapnya dengan apa yang buat ini dapat peroleh kebaikan buat semua dan untuk bulan puasa nanti akan ada banyak lagi aktiviti yang dibuat."

Ujar penyanyi dan pelakon Alif Satar yang berkata, dia akan tetap meneruskan kempen Geng Solat Subuh Macam Jumaat, meskipun ada segelintir pihak yang mempertik@ikan niat baiknya itu.

Semua sedia mengetahui, kempen yang dilakukan Alif yang juga seorang pengacara itu mendapat reaksi positif daripada orang ramai yang turut serta dalam program tersebut.

Tambahnya lagi, apa yang dilakukan adalah satu tanggungjawab sebagai umat Islam untuk mengajak melakukan perkara yang baik.

Dalam pada itu, Aliff meminta individu yang pertik@i kempen itu agar baca surah Ruqy@h serta beristigfar.

Sebelum ini, Alif memberitahu, dia enggan memikikan mengenai kata-kata neg@tif dan baginya apa yang dilakukannya adalah kerana Allah.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: