29 February 2024

SHARNAAZ KATA NETIZEN SALAH FAHAM DENGAN KENYATAANNYA



"Aku rasa ampa sal@h faham ni. Yang aku jawap tu untuk wartawan bukan ampa diluar sana. Dari awal pun aku tak pernah iyakan pada wartawan macam mana nak kata putus?

"Jadi pada yang tahu dan nampak aku dengan Amelia, yang tahu cukuplah setakat itu. Nak can@ng macam gend@ng bukan cara aku dah. Wartawan tanya aku cuma jawab sehabis bermoral pada semua."

Ujar pelakon Sharnaaz Ahmad menerusi perkongsian di Insta Story, dimana dia tampil menjelaskan mengenai kenyataannya yang tidak pernah mengiyakan hubungan cinta dalam temu bual sebelum ini.

Kata Sharnaaz, netizen sal@h faham mengenai apa yang diperkatakan dalam temu bual itu, dimana dia hanya menjawab pertanyaan diajukan oleh pihak media .

Klik untuk gambar besar

Sebelum ini, hangat diperkatakan mengenai Sharnaaz yang dikatakan saling 'unfollow' dengan Amelia di Instagram.

Sharnaaz ketika ditanya mengenai status hubungannya dengan Amelia, bagaimanapun enggan mengulas lanjut, sebaliknya mengatakan hubungan mereka dalam keadaan baik.

Dalam pada itu, Sharnaaz turut berharap perkara itu berhenti setakat ini saja dan meminta untuk mendoakan yang baik-baik saja buat dirinya dan semua.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: