08 February 2024

SHUHADA DEDAH HAFIDZ ROSDHI SUDAH HAMPIR ENAM BULAN TAK JENGUK ANAK



"Kali terakhir dia datang jumpa anak-anak pada Ogos tahun lalu. Malah sebutan baharu kes hak penjagaan (hadanah) pada 23 Januari lalu di Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam, Selangor sebelum ini juga dia tidak hadir.
"Saya pun tak tahu apa yang dia nak. Sekarang dia sudah kembali mendirikan rumah tangga, jadi mungkin buat apa dia nak fikir mengenai semua ini.

"Saya harap dia percepatkan segala kes yang berlangsung kerana lagi banyak kes di mahkamah lagi banyak duit keluar.

"Sekurang-kurangnya duit yang terpaksa dikeluarkan untuk proses di mahkamah boleh saya gunakan untuk anak-anak yang makin membesar dan bayaran sekolah mereka."

Itulah jelas bekas isteri kepada pelakon Hafidz Roshdi iaitu Nurul Shuhada Mat Shukri, 30, dimana dia mendedahkan bekas suaminya itu sudah hampir enam bulan tidak bertemu dengan dua anaknya, Humairah, 7, dan Umar, 3.

Dakwa Shuhada lagi, Hafidz juga seolah-olah tidak mengambil p£duli terhadap anak-anak yang kini menetap di rumah keluarganya di Perlis.

Dalam pada itu, Shuhada turut berkata, di fasa sekarang dia ingin memberi lebih tumpuan dan membahagiakan dua anaknya.

"Apa yang berlaku selama ini saya turut menyal@hkan diri sendiri sehingga em0si anak-anak terg@nggu. Saya pun tak sanggup melihat anak-anak yang semakin membesar terus sedih dengan apa yang berlaku.

"Saya nak lihat mereka gembira dengan kehidupan di sekeliling, selain nak nikmati hidup bersama-sama," katanya.

Untuk makluman, Hafidz dan Shuhada mendirikan rumah tangga pada 30 April 2016, sebelum disahkan bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam, 27 Julai tahun lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: