28 March 2024

ADIRA SUHAIMI : "SAYA MACAM MANA PUN TETAP BERI SOKONGAN KEPADA DATUK RED"



Semua sedia maklum mengenai keadaan usahawan Datuk Seri Adnan Abu atau lebih dikenali sebagai Datuk Red, dimana dia kini berada dalam kesusahan apabila dia mendedahkan sudah jatuh mufl1s sejak 2019.
Selepas lima tahun tiada pendapatan tetap, Datuk Red berkata, dia dalam usaha mencari pekerjaan dan meminta bantuan mana-mana pihak yang sudi membantu.

Datuk Red yang terpaksa menump@ng belas ihsan isteri keduanya, penyanyi Adira Suhaimi, n£kad mencari pekerjaan baru demi men@mpung kehidupannya dan keluarga.

Berhubung pendedahan Datuk Red itu, Adira memberitahu, dia tetap akan sentiasa memberikan sokongan kepada suaminya itu kerana masih mahu berusaha untuk selesaikan mas@lah dihad@pinya itu.

"Saya macam mana pun tetap beri sokongan kepada Datuk Red selagi dia mahu berusaha. Saya akan sentiasa sokong. Saya cuba bantu apa yang boleh antaranya bagi dia semangat," tuturnya.

Dalam pada itu, penyanyi ini juga berharap orang ramai turut memberikan sokongan serta semangat kepada suaminya untuk kembali b@ngkit serta tidak mengec@m Datuk Red.

"Kalau dia nak berusaha itu, Alhamdulillah. Jangan bagi dia 'd0wn' lagi, harap semua orang bagi dia semangat. Memandangkan dia sedang berusaha ini, kita bantulah apa yang boleh tolong," katanya.

Adira bagaimanapun enggan mengulas mengenai pengorbanan dilakukan apabila suaminya berkata penyanyi itu yang men@nggung keluarga kerana tidak mahu meng£ruhkan lagi keadaan.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: